რეფლექსია--პირველი
დღე
დაიწყო ინტელის
ტრენინგი, ტრენერი გვესაუბრა სასწავლო პროექტებით სწავლების უპირატესობაზე. როგორც
მივხვდი, ინტელის ინტელის პროექტი განსხვავდება იმ პროექტებისაგან, რომლებზეც აქამდე
გვიმუშავია ჩვენს მოსწავლეებთან. დავალებაც მივიღეთ მომდევნო მეცადინეობისთვის.
მეორე--დღე
გავაკეთეთ დავალების პრეზენტაციები,
დისკუსიაც გავმართეთ. გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, მიმართულების მიმცემ საკვანძო
კითხვებს, რომელიც სამი ნაწილისგან-- ზოგადი , თემატური, შინაარსობრივი.
დავალებაც მივიღეთ-მოსწავლის როლი
უნდა მოვირგოთ და ბროშურის შაბლონი უნდა დავამზადოთ.
მესამე--დღე
განვიხილეთ
დავალებები, ვისაუბრეთ სასწავლო პროექტის დაგეგმვაზე, სტანდარტებზე, განახლებულ ბლუმის
ტაქსონომიაზე. მოვისმინეთ ლექცია საავტორო
უფლებებზე და ბიბლიოგრაფიის შექმნაზე. დავალება-რუბრიკების გაცნობა და საკვანძო კითხვების
პრეზენტაცია.
მეოთხე--დღე
განვიხილეთ
შსრულებული სამუშაო მივიღეთ შენიშვნები, რომელსაც გავითვალისწინებთ მომდევნო დავალების
შესრულების დროს. განვიხილეთ შეფასების ნიმუშები. ტრენერი გვესაუბრა ბლოგსა და საიტს
შორის განსხვავებაზე. მომდევნო მეცადინეობისთვის დაგვევალა პრეზენტაციის შაბლონის გამზადება.
მეხუთე--
დღე
განვიხილეთ
შესრულებული სამუშაო.მოვისმინეთ ლექცია თუ როგორი უნდა იყოს მიმართულების მიმცემი კითხვების
რუბრიკა და რა სტანდარტს უნდა აკმაყოფილებდეს.
ვისაუბრეთ შეფასების კრიტერიუმებზე და შეფასების
ტიპებზე, განვიხილეთ პროექტის შეფასების გეგმა.
მეექვსე
--დღე
გავეცანით
შესრულებულ დავალებებს , გავუზიარეთ ერთმანეთს გამოცდილება. მივიღეთ რჩევები ტრენერისგან.
ყოველივე ეს დამეხმარა პროექტზე მუშაობის დროს.
მიხარია რომ თანდათან გავერკვიე და დასრულებულ სახეს იღებს სამუშაო.
მეშვიდე --დღე
განვიხილეთ
თითქმის დასრულებული პროექტები , ვისწავლეთ ბლოგის შექმნა და ნაშრომების გამოქვეყნება
ბლოგზე. ვერ ვიტყვი რომ ორიგინალური პროექტი დავწერე, მაგრამ ვიტყვი ,რომ ბევრი რამ
ვისწავლე.
მერვე
--დღე
გავეცანით
ერთმანეთის პრეზენტაციებს ვისწავლეთ ბლოგზე პრეზენტაციის გამოქვეყნება.
მეცხრე
-დღე
No comments:
Post a Comment